05 februari 2009

SCRAPTRÄFF!

tjoho.. nu är det dags för träff.. och jag hoppas att många kan komma..
söndagen den 1 mars..
i Grovare hembygdsgård ,
grannbyn till Hökerum..
det blir lite utmaningar och fina priser denna gång.. ja vi brukar ha utmaningar men denna gång är jag liiiite lurigare.. =)
butiken följer med så klart, (obs endast kontanter)
fika finns att tillgå för självkostnadspris.. brukar ligga på 20 kr ca. då får man kaffe the saft och fikabröd under hela dagen.
möjliget att värma sin mat finns, tänk på att se till att ni har så det räcker under dagen för vi sitter väl länge??? =)
någon pizzeria, gatukök finns inte i närheten.

KOSTNAD 50 KR per person.
anmälan till handstamplat(at)bornet.net
senast den 22 februari klockan 10 kör vi morgonpigga igång.. kommer ni lite senare så säg till så vi vet =)
vägbeskrivning finns att tillgå.. säg bara till i så fall.. =)
mer frågor ..maila gärna..

ha det så gott och hoppas verkligen att vi ses..
kram kram
Anna-Carin/Kajsa

3 kommentarer:

Aase sa...

Jag bokar dagen Jippi för träff
Kram Aase

Anonym sa...

Åh, jag vill SÅ gärna komma men är iväg på min julklapp (weekend i amsterdam) men nästa gång e jag absolut på!! :D Kram kram

Anonym sa...

Jag kommer också SÅ KLART!!! Kram Lotta