27 februari 2009

SCRAPTRÄFF!

nu på söndag är det scrapträff i Grovare. vi är ett litet gäng som kommer att ha så kul och skapa ihop. med massor av härliga tävlingar för att fira mitt 1 års jubileum med Handstämplat.. japp det är 1 år sen jag öppnade butiken efter Anna.. sicket år.. så på söndag har vi träff med lite extra priser, men det är inte denna träff jag vill flagga för utan den träff som kommer att ske den 30 maj!!
den kommer att vara i scouthuset på andra villagatan här i Borås. det är en lördag och det kommer att ske massor med skoj grejer..
vi kommer att ha goodiebags till alla som deltar, det kommer att vara tävlingar med fin fina priser, och jag kommer att sälja tävlingskit till vissa av dessa.. men mer information om dessa tävlingar och kit lite längre fram i vår..
priset är inte fastställt ännu, men det kommer att ingå mat och fika under hela dagen..
max antal anmälningar är 40 personer..
så boka in den 30 maj i era kalender.. då brakar Borås största scrapträff loss..
missa inte.. =)
ha det gott
och vi som ses på söndag.. Tjohooo.. så kul det ska bli..
kramar..
Anna-Carin
ps. .glöm inte att kika in här på måndag.. då brakar nått annat loss.. =) ds

6 kommentarer:

Aase sa...

Så kul att det redan gått ett år :=)Jag kommer och firar med dej på söndag :)Laddar alla batterierna för detta. Kram AA

Anna sa...

Grattis till ditt första år!!!! HURRA, HURRA, HURRA, jag är sååååå STOLT över dig :O)

Jag kommer tyvärr inte på söndag, MEN väl den 30 maj!!! Missa för allt i världen inte denna dag, VI KOMMER HA SÅÅ ROLIGT!

KramKram Anna

Lotta sa...

Japp här är en till som INTE kommer missa träffen den 30 maj. Kommer bli så kul att få träffa er igen. Skulle gäran velat vara med på söndag åxå, men lite för långt att åka för mig. Men hoppas ni får kul:)

Syns 30 maj:)

Anonym sa...

GRATTIS TILL 1 ÅRS JUBILEUMET !!!!

Och jag har fått barnvakt och kommer på söndag, HURRA.

VI SYNS KRAM CILLA

Anonym sa...

Grattis på årsdagen! :)

Jag har skrivit upp 30/5 i min kalender... ;)

Kram

Marie D sa...

YES!!! Jag är på!!!!