10 september 2009

Altrad Presentbox

Idag tänkte jag inspirera med lite enkla presenttips! Jag köpte en ganska stor box för en 50 lapp!! Altrade med material som jag hade hemma, det är ganska bra att använda spillbitar och diverse grejer som lätt blir liggandes. Tar man hand om detta material så kostar inte lådan så mycket. Sedan är det bara att fylla lådan med godsaker, ett gott te, något härligt doftljus och kanske en bra bok, till höstens sköna kvällar!!


Jag har klätt alla sidorna med papper, men sparat ca 3 mm till varje kant. Här väljer jag att lägga chalk istället för ett mjukare intryck, på denna asken har jag även använt mig av en edge scraper för att rugga till kanterna något.


Jag har valt att ösa på dekorationer i form av knappar, bling, blandade blommor, charms, fjärilar och chippbord som jag har målat och glazat.


Sedan när jag gör något jag skall ge bort så sätter jag alltid min lilla stämpel på. Även här har jag chalkat runt kanterna och fyllt i hjärtat med rosa penna!

Spetsen på locket gör att asken får ett romantiskt intryck!


Hoppas att ni fick lite inspiration av min box.
Kramiz Tessalonikas
Min blogg

1 kommentar:

Cina99 sa...

Oohhh, om DEN tyckte jag :)