10 september 2009

DT Inspiration från Nicola

Den här månadens uppdrag är ju lite speciell som ni har säkert läst om. Alla i DT´n har fåt samma material och samma skiss att utgå ifrån och visst är det roligt att se hur olika det blir!

Här kommer två layouter som jag har skapat av mitt paket.
Till första LO´n fick mina fotografier bli cirklarna på skissen . För att inte få en för spretig färgskala gjorde jag fotografierna svart/vita. Jag gillar att klippa ut detaljer ifrån mönstrade papper så grenerna och blommorna tillsammans med lite svart bling fick bli dekoration.
Till nästa LO har jag gjort egna små blommor. Först klippte jag till lite ojämna cirklar och monterade på varandra för att få lite höjd och sedan som blombad har jag använt de fina banden och böjt till.
Materiallista:
Mönstrade papper: My Mind's Eye - Street Market
Enfärgade papper: Grön, röd och svart cardstock
Dekorationer: Svart swirl från Prima Marketing, röda minrosor och Picot Sidenband.


Det var allt från mig för den här gången!
Glöm inte att tolka Tessalonikas kortskiss i september tävlingen!

Ha en undebar helg!
//Nicola







Inga kommentarer: