15 september 2009

Ja då var det min tur att inspirera.....

Just nu känns min idé med samma uppdrag till alla grymt lyckad! Men ett tag hade jag lite prestationsångest, mina DT-vänner har gjort så fina alster, de är jätte duktiga allihopa. Jag är jätte glad och stolt att tillsammans med er få skapa här i bloggen. Det bästa är att det kommer flera alster, september är ej slut ännu, så fortsätt kika in.
Förutsättningarna var alltså, samma skiss och samma material.....

Sofia, så fin på dessa foton från början av sommaren. Svartvita foton är roligt att använda.
Här har jag blandat blommor och cirklar precis som på skissen......
Sofia och Johan, henne pojkvän från samma fototillfälle. Visst ser de lyckliga ut? Valde att göra hjärtan i stället för cirklar och blommor men har kvar pappren under fotot. Banden dessa underbara band med små öglor på finns i webshopen.....

Så till sist, ett litet flummigt kort med grunder från skissen. Kort är inte min grej... Men skam den som ger sig :) NU ska jag göra mig klar för jobbet. Har blivit förkyld, attans det är ju rekordträff på lördag. Får ta det lugnt och kurera mig i veckan.

Kram från DT - tösen Aase.....

PS: Ni glömmer väl inte månadstävlingen med en underbar skiss och Tessanlonika.....DS

Inga kommentarer: