17 september 2009

Mer altrade present tips

Då var det dax att inspirera igen!! En jättebra enkel present till dop eller födelsedag är att altra en Gästbok. Här kan kort sättas in och minnen till barnen från deras födelsedagar.
Jag har köpt en svart spiralbok som jag klätt med papper och sedan använt min "groda" för att stansa ut bokstäver och tåget, även ugglan i bak är utstansad. Jag har som vanligt öst på med massor av dekos, gillar när ögat hittar nya små detaljer varje gång man kikar.


Denna boken är till en kille på hans dopdag, jag har valt att ha övervägande blått och lime men lagt in en del rosa dekorationer för att bryta av lite.


Jag har använt mig ganska mycket av glozzy och vit penna för att förhöja detaljerna ytterligare!!



Hoppas ni fått något bra presenttips. Nästa vecka på torsdag kommer ytterligare lite altrad inspiration från mig!!
Ha det gott alla
Kram kram Tessalonika
Kika gärna in på min blogg för daglig inspiration

3 kommentarer:

Handstämplat sa...

wow.. så fin Tessalonika! kanon! sicket tips. gillar dina dekorationer =)
kram DT mamma

Malmis sa...

Jättefin gästbok!

Aase sa...

Vilket super tips....
Vad mycket kul du hittar på att inspirera md Kram Aase