01 september 2009

DT inspiration från Johanna

Denna omgågens uppdrag var att vi alla DT-töser skulle kombinera samma material och samma skiss till kort och LO's. Jag måste erkänna att det känns nervöst att så tydligt bli jämförd mot de andra tjejerna som alla är så fantastiskt duktiga, men samtidigt så ÄLSKAR jag en utmaning som ger mig en spark i baken ;)

Så här blev det:

***

***
Kajsa har fått in helt galet snygga band som jag användt på LO'n ovandför och på denna här under. Man kan nog tyvärr inte se helt på bilderna eftersom de är lite långt ifrån, men det är ett sidenband med små öglor på kanten *me love*


***
Jag är ett stort musik-fan och för någon vecka sedan så kom jag på idén om att göra "musik-kort" Det går ut på att du gör en blandskiva til en vän och sedan scrappar ett kort som fodral till skivan. Vips så har du en jätterolig present att skicka till någon som är dig när och kär! ;)






Materiallista:
Mönstrade papper: My Mind's Eye - Street Market
Enfärgade papper: Grön, röd och svart cardstock
Dekorationer: Svart swirl från Prima Marketing och Picot Sidenband med öglor i grönt, svart och vitt.
***
Hoppas att ni alla har fått en riktigt bra pyssel-start på höst-terminen (mitt sätt att förneka att det är höst är att kalla det för hösttremin ;))
Stor kram
DT - Johanna

1 kommentar:

Aase sa...

Oj vad mycket fint du fick till...
Nu får man ju lite prestationsångest :) Kram kram