05 september 2009

September uppdrag - DT Carina

hej
här kommer mitt uppdrag för september..
och precis som Johanna berättade i sitt inspirerande inlägg i veckan så har vi fått samma material och ska skapa efter samma skiss.. denna nedan.. Det är Aase (angel60) som har skissat den.
här kommer mina LO.. på denna följde jag skissen ganska så "slaviskt", jag har sytt runt det blommiga pappret och rivit i kanten med en edgescraper.

men med denna gjorde jag min egna tolkning.. blomman nere i hörnet har jag gjort själv med de fina banden som har kommit "picot" heter dem. de är så läckra och så kostar de bara 5 kr metern.. så bra! jag gillar att sy som ni vet på mina alster, det har jag gjort på denna med.. så effektfullt.. om man inte vill så kan man alltid dra en linje med en tunn penna, det lyfter mkt i LO´n om man "ramar" in den lite extra.. bara ett litet tips..=)
samtliga mönstrade pappren kommer från MME collection 29 th street. underbara och så fina i kvaliteten, lika fina på fram som baksida, ofta har mme enfärgade baksidor, och det är så bra att ha när man ska gör detaljer, stansa samt göra tags för att ha på sin LO..
Dt mamma hälsar också att hon har fått in så fina papper från Pink Paisley Amber road, så fina höststämmiga papper, samt Pink P´s häriga sticker alfabet.. så håll utkik i webben så lägger hon in dem snart =)
kramkram från mej
Carina


Inga kommentarer: