25 juni 2009

DT uppdrag från Tessalonika

Hallå alla!! Då var det dax för ytterligare ett DT uppdrag från mig. Jag fick fria händer denna gången, inget tema!! Jag valde att göra 3 st pojkkort, utan stämplar. Det var ganska enkelt med allt det roliga material som jag fick från 3 bugsinarug. Du hittar materiallistan längst ner av inlägget.

Mitt första kort är ett standarkort på 15x15. Jag valde att använda en die cut istället för stämpel.

Mitt andra kort är lite udda storlek, 13x20. Jätterolig med ett nytt format!


Mitt sista kort är också storlek 15x15 fast att det står på botten.


Hoppas att ni har hittat lite inspiration i mina kort. Nedan följer en materiallista på allt som jag använt mig av, detta material finns att köpa i webbutiken.

Jag passar på att önska alla er bloggläsare en underbar sommar med önskan om mycket sol.

Kramiz Tessalonika

Matriallista!

Mönsterpapper från 3bugsinarug, snips&snails
Die cut shapes snip&snails
Dottswiss i beige och blått
Organza band med prickar BRUN
Stickers Tiny Alpha MixedLedger
Pompom band Mud Pie
Bling från Makingmemories
Rosor

Inga kommentarer: