12 juni 2009

Uppdrag juni och var är solen????

Lite nytt från mig, så här på skolavslutningsdagen. Även om vi hade våran i kyrkan igår är ju detta första dagen på sommarlovet och ösregn. Tänk alla studenter som ska åka på öppna lastbilsflak och annat idag, brrr jag fryser lite åt dom också. Var är solen??? Hoppas den dyker upp snart så det blir lite värme.

Festisdax - min lilla fotomodell försöker tappert suga i sig en festis, det slutade med att sugröret åkte ut och jag fick byta till torra kläder på han :) Men gott var det nog.
Gillar att använda Dotted swiss som bakgrund, det blir lite liv i LO.
Har använt en stämpel, moln från Tingtura som journalings ruta på denna LO.

En annan av mina fotomodeller i full fart på lekplatsen och med sig har han min Sofia som ska ge mer fart och högre fart på gungan.... Här har jag stämplat med Tingturas bubbelplast stämpel.

Även här molnstämplen, fast nu har jag satt dit Tiny Alfabet stickers som text.

och skrivit i en.... Användbart med stämplar även på LO, jag upskattar och ser användningsområdet mer och mer.
Aase´s DT uppdrag juni Materiallista:
Cardstock: brunt, vitt & Dotted swiss-honey, poolside
Mönstrat papper: K -bots från Kaiser tre olika
Dekorationer: Rhinestones från Kaiser och Reprint
Stämplar: Moln och bubbelplast från Tingtura
Teckensnitt: QK diesel och Aquarius
Privat: chipboard gren och fågel, målat med crackle paint Tom Holtz
Tiny Alfabet, making memories och 3D lack.
Allt material som står på listan finns i butiken, även det privata :)
NU ska jag dricka kaffe och kollain Carinas underbara dekorationer här nedan....
Kram från DT Aase

1 kommentar:

Tessalonika sa...

Vilka härliga alster du gjort!! Älskar maya road fågeln och de härliga färgerna!!
Kramiz....