19 juni 2009

DT Uppdrag juni - Nicola

Den här månaden fick jag i uppdrag att skapa två layouter med valfritt tema! Eftersom jag älskar att scrappa färgglatt så var dessa härliga papper ifrån Kaiser lättscrappade! Första LO´n handlar om hur min son jämt står och hänger vid dörren och vill ut och nästa är om hur min dotter har uppfunnit sitt eget ord om lillebrorsfrisyr!

Du vill ut!
Materiallista
Cardstock: brun Bazzil
Mönstrat: Kaiser
Dekorationer: Journalingrutan är Maya Road chipboard som jag har klätt med brun cardstock, vita fjärilen är urklippt ifrån ett av de mönstrade papprena, Kaiser blingstenar, vita blommor
Privat: vit akrylfärg, thickers


Tuffkam?!


Materiallista
Cardstock: svart och röd Bazzil
Mönstrat: Kaiser
Dekorationer: Journalingremsorna och stjärnan är ifrån ett av de mönstrade papprena, likaså de tre rödarandiga "banden."
Privat: Svarta blingstenar, thickers

Jag passar på att önska alla en trevlig Midsommar! Njut av helgen!
//Nicola

Inga kommentarer: