02 juni 2009

Inspiration av Tessalonika!

Hallå alla bloggläsare i sommarvärmen! Här kommer mitt nästa DT uppdrag som var att skapa 2 kort och LO med tema sommar!

Jag valde att göra 2 gröna nyanser på korten och en blå LO. Dessa färger för mig är = sommar.

Jag fick jobba med underbara papper från October Afternoon, Die cuts ark från samma lev. tiny alphas samt rosor.

Detta blev mitt resultat!
Stämpelarna är privata samt det blåa organza bandet.


Här har jag jobbat med Die cuts arken från October afternoon, papper samt rosor. Bandet är privat.

Min sommar Lo är från vår spanien resa 2006. För mig är det sommar.
Här har jag använt papper och sedan jobbat med die cutsen. Blommorna är utskurna ur ett vanligt papper. jag har ramat in oss med massor av gröna Rhinestones. Texten är tiny Alphas.


Hoppas att ni inspirerades av mina alster. Nedan följer en materiallista och ni hittar allt i webbutiken.
Materiallista!
Papper från October Afternoon - Picnic Basket
Stor ros mörkblå
Diecuts från October Afternoon - Detours Journaling card & Detours Shapes
Kaiser Rhinestones - dark green
Tiny alphas från Making Memories
Kramiz till er alla Tessalonika

1 kommentar:

Aase sa...

Superläckra...gillade hur du ringat in er på fotot
Kramen Aase