19 maj 2009

DT uppdrag Maj från Aase

DT-mamma vet hur hon ska utmana mig :) Rubons och filtbokstäver, mycket band,
dessutom två foton på en LO och tema "Förväntan". Här är resultatet, två LO på min Gudson, temat Förväntan är uppfyllt och allt i DT-påsen är använt på båda mina LO.

Förväntan över att få följa Gudsonens uppväxt.
Målat chipboarden med crackle paint som finns i butiken och även cracklelack. En liten rhinestone som öga. Journalingsrutan är en stämpel från Jenny Sandbergs senaste kollektion som hon släppte till Scrapeventet. Finns i den fysiska butiken.

Förvantsfulla var både TG och jag över att få ha småkillarna hos oss en hel helg, dessa foton är från den helgen och passade bra tillsammans....Två foton på en LO. Tufft arbete för min del som gärna använder endast ett foto eftersom jag framkallar dem lite i 11x15cm.

Lite extra dekos fick jag använda och de hamnade här med nyckeln till våra hjärtan.

Journaling i textremsor det är mysigt som här passade det perfekt.
Detta fanns i min DT påse:
Cardstock: brunt och glittrigt naturvitt, Dotted swiss i blått
Mönstrat papper: Inkido, blå kärlek och blå prickar
Dekorationer: Chipboard Maya Roads gren och fågel,
Band, blått & brunt med prickar och brunt bollband (pompoms)
Rubons vita från Kaiser
Bokstäver: Bruna filtbokstäver AC thickers playroom
Stämplar: från Jenny Sandbergs senaste kollektion.
Egna dekorationer: rhinestone svart, blingbrads, chipboardstags och en nyckel
Så där ja, hoppas ni alla blivit inspirerade av dessa underbara saker, jag prövade enligt utmaning från DT mamma att ruba rubons på filtbokstäverna men det funkade dåligt med dessa rubons, men på fotot gick det alldeles utmärkt :)
Ha en skön tisdag, själv ska jag ila iäg till jobbet för att förbereda nästa veckans vernissage på fritids. Jobbar idag också sedan femdagars ledighet att se fram emot.
Kram från DT-Aase

1 kommentar:

DT-Anki sa...

MEN så snygga layouter!!! Hoppas många hoppar in och kikar på dom.
Kram Anki