25 maj 2009

fiskars skärblad samt SNART!!!

fiskars skärblad! jisses sicken väntan..

kommer att ta med gänget på lördag!




ANGÅENDE LÖRDAG!

adressen till träfflokalen är Villagatan 14.

den ligger på väg upp mot kulturhus och lasarett från centrum räknat!

från göteborg tar man avfarten mot varberg /centrum och håller centrum.

man håller högerfilen under bron och följer den förbi 3 rödljus inkl den under bron! och ett övergångsställes rödljus.. upp mot lasarett/kulturhus och 3de vägen in till höger. man kan parkera längs gatorna eller hänvisade parkeringsrutor.. lokalen ligger i ett rosa hus längst upp mot parken som är där, Annelundsparken.

maila om det är något ni undrar över.. eller ring .. nr står på hemsidan.


jag kommer att ha butiken med mej till lokalen så gott jag kan, men är det något speciellt ni vill att jag ska ta med så maila senast onsdag! så hinner jag packa det med..=)

allt ingår i eran avgift! lunch, fika, kvällsmat och dryck samt snacks som behövs under dagen.

jag har inte fått in några allergier av er så jag räknar med att alla kan äta allt!

LOPPISBORD! kommer att finnas.. märk noga upp era grejer så man vet vem som säljer vad och vad det kostar!

märk gärna upp era verktyg också så det inte blir en förväxling.

jag kommer att sälja lotter på plats, med lite olika vinster som dras under dagen.

varje lott kommer att kosta 10 kr.

sen kommer det att finnas utmaningar/tävlingar under hela dagen!

lite demonstrationer kommer också att förekomma..

ett tävlingskit till en tävling kommer att säljas för 40 kr. finns på plats från förmiddagen.. OBS! begränsat antal. Anna håller i denna.


Denna dag kommer innehålla så mycket kul, men framför allt kommer lokalen att vara full med inspiration, glada skratt och kreativitet!

så ladda er till tänderna och kom med mkt kreativitet och skratt!

ser framemot att träffa er alla.



OBS! det är viktigt att ni kommer och blir avprickade hos mig (kajsa) direkt när ni kommer. behöver ha era namn!!!


kramen till er alla

Kajsa
ps.. här kommer kartan.. ds


3 kommentarer:

Uzaan sa...

Längtar!! Ska bli så roligt!

Anonym sa...

Ja jag håller med, längtar ihjäl mig snart!!

DT-cilla

Aase sa...

Vi ses på lördag om jag hitar dit :)Men det finns ju kartor

Kram kram Aase