31 maj 2009

TACK! och Handstämplats planer inför hösten!

sicken dag.. så varmt,, så kul,, så många som kom.. härligt
TACK alla ni som kom och gjorde min dag så härligt fyllde med kreativitet..
utmaningarna tog ni verkligen till er, vilken kreativitet!!! så fina alster ni skapade..

när jag städade i lokalen efteråt så stod det en väska kvar.. förmodligen någon som köpt från loppisbordet! saknar ni den så finns den i butiken...
jag kommer att ha öppet i butiken nu fram tills v 27! tisdagar kl 16.30-19 och torsd 17-19

sen stänger jag den fysiska butiken på Karlagatan. Jag kommer att ta hem butiken och ha igång webben. DOCK får man gärna komma hem till mej och hämta ordrar och kanske handla lite, det kan man alltid boka via mail eller mobil!
jag kommer att ha öppet vissa lördagar under hösten och kommer då att annonsera här på bloggen och webben om det!

jag vill också passa på att Tacka alla kunder som har varit i den fysiska butiken! det har varit kanon kul, men det håller inte ekonomiskt tyvärr! Jag hoppas att ni förstår.

höstens kurser kommer att vara lite mer av det ambulernade slaget! om man vill ha en kurs och är ett gäng så säg gärna till så fixar vi det mer än gärna för er!
träffar kommer givetvis att förekomma.. i oktober kommer vi att ha en lika stor träff som igår. om inte större .. beror lite på vilken lokal man kan få tag på, har ni något tips om lokal i centrala Borås så säg gärna till...

ha det gott vänner
kram kram
Kajsa

6 kommentarer:

Uzaan sa...

Tack till sig Kajsa för en otroligt rolig och välordnad träff. =)

Lotta sa...

Förstår att du flyttar hem butiken.....svårt att ha en butik nu kan jag tänka mig....

Till höstens träff....JAG KOMMER:)

Cina99 sa...

Lessamt att du stänger ner men förståeligt! Bara så att jag helt säkert kommer med så anmäler jag mig redan nu till träffen i oktober ;)
/Kram

Ulle sa...

Tack Kajsa för en jättefint ordnad träff!

Tråkigt att höra att du stänger ned butiken, men full förståeligt ...

Jen9 sa...

Hej och tack för en supertrevlig lördag! Det var min första träff och det gav definitivt mersmak!
Kram Jennie L

Cathrine /caca sa...

Tack för en jättetrevlig dag!! Var verkligen kul!