28 oktober 2009

bidrag för Novembertävlingen..

denna tävling var nog lite svår.. och jag håller med .. det är svårt att scrappa kring sig själv..
men ack så viktig.. vi lämnar ett spår till våra efterlevande när vi gör det här. våra barn kan läsa och förstå oss även när vi inte finns längre. jag kan sakna det lite från mina egna föräldrar.. det är en historia som förblir osagd. men det är inte bara för våra efterlevande vi scrappar om oss själva. jag gör mkt om mej själv, för att se min egna utveckling, och nå nya mål i livet.
hur som helst så kommer här de 2 bidrag som kommit in denna månad..
bidrag 1: Tina Jakobsson och hon säger så här om sin LO:
Hej!

Surfade runt och hittade er oktobertävling där man ska göra en BOM-LO. Det passade alldeles utmärkt eftersom det var den kicken jag behövde för att äntligen sätta igång med att göra sidor till min BOM som jag tänkt göra sååå länge men som aldrig blir av. Det tog väl en sisådär 40 foton innan jag fick till ett som jag var nöjd med. Tack Gode Gud för digitalkameran!

Jag har skrivit om 10 saker som jag älskar idag men jag har gömt journalingen eftersom det kändes bäst. Så... här kommer mitt bidrag (kan fortfarande inte vänja mig vid att se mig själv på en LO :)

Kram!
Tina Jakobsson


bidrag 2: Kristina Svensson och hon säger:
Hej, här kommer min BoM-lo! Det är ju såå viktigt att med jämna mellanrum göra dessa alster med sig själv!! Bakom det blå pappret finns en tag med dold journaling.
Tack för en rolig och viktig utmaning!
Hälsningar Kristina

och jag håller med.. det är viktigt att skapa om sig själv... =) tack för att ni ville visa era alster och delta i tävlingen...
stora kramar
Anna-Carin

Inga kommentarer: