14 oktober 2009

BOM

Bland mina scrappade album finns det relativt få sidor om mig själv. Ofta prioriterar jag alla andra foton som ligger och väntar på att bli scrappade.Men visst är det roligt att scrappa om sig själv och dessa minnen borde också bevaras! Jag tycker det är väldigt roligt att titta på gamla foton på mina föräldrar och se hur det såg ut när man själv var liten och därför försöker jag alltid scrappa några foton på mig själv och min man till barnens album så de någon gång i framtiden kan chockas över hur vi såg ut då!! Om man inte vill scrappa poträttbilder på sig själv så är ett tips att scrappa någon detalj hos dig själv eller något i vardagen. Nya glasögonen, beskriv en dag i ditt liv just nu eller om någon dröm du har!

Jag har scrappat ett vanligt skrivhäfte i A5 format där jag ska skriva upp mina mål. Att träna är något som jag ägnar mycket tid åt och nu tänker jag att jag ska få lite mer struktur på alla mina planeringar, tider osv. Jag har använt mig av ett färgglatt October Afternoon papper som låg i mitt senaste DT paket och sedan använt Stickles på alla blommorna. Sedan är det bara lite spets, blomma och pins. Thickersen har jag ändrat färg på med lite fluid chalk så de skulle passa bättre.



Ha det skönt i höstsolen!
//Nicola


Inga kommentarer: