27 oktober 2009

Saker som gör mig glad!

Temat denna månaden för bloggen är "Jag" och vi har fått se fantastiskt fina saker som DT-medlemmarna gjort. Vi fick frågan om vi kunde scrappa BOM - Book Of Me, jag blev genast eld och lågor! Jag har inte scrappat något sådan förut men jag fick en idé om att göra en bok med bilder, texter och papper som gör mig glad. Jag är inte på långa vägar färdig men här kommer några uppslag som jag gjort. De saknar text eftersom den kändes ganska personlig, men tanken är att det ska finnas citat och minnen som gör mig glad så när man har en tung dag så kan man kika i sin lilla bok och förhoppningsvis få fram ett litet leende :)



























Hoppas att ni alla har en bra scrap-höst? Har ni gjort något liknande får ni gärna länka i kommentarerna, det skulle vara roligt att se era inlägg om BOM!


Kram kram

DT - Johanna

1 kommentar:

Aase sa...

Åh min lilla luciatärna... vilkaet underbart album om dej. Tack för ikväll mysigt men jag blev så trött :=) Puss Mamma