23 oktober 2009

DT-uppdrag från Johanna

Här kommer lite inspiration från mig och det kit som jag fick från Handstämplat denna månaden. Det fanns så otroligt mycket fint i påsen att det blev en hel rad av saker. Jag måste varna för långt inlägg! ;) Temat för denna månaden är "JAG"...

***
JULKORT
Ett av mina löften till mig själv detta året är att skicka ut fler julkort än jag normalt brukar göra. Så därför kommer här några julkort som jag gjort av spillbitar, det känns riktigt roligt att få utnyttja material som inte alltid går åt. Dessutom har jaganvänt lite blommor som dekoration. Hihi, vem har sagt att julkort bara måste ha snöflingor? ;)



***
LO's
Jag har på senare tid gjort en hel del LO's och här kommer två med tema på mig, först ut är min goa syster som är en sån stor del av mig och som alltid gör mig glad.



Nummer två är ett av mina motton; Våga ta utmaningen att alltid prova på nya saker!


***
TAVLOR

I paketet fick jag också två canvas tavlor att pyssla med. Dessutom följde det med en bokstav "J" och en "D" (Johanna och David) Jag kände dirket att jag ville att de skulle passa in i den stil vi har på tavelväggen i vårt sovrum. Därför gjorde jag två stilrena och enkla tavlor, de är båda lika men har olika placering på bokstaven.


***
MINIALBUMET
För betyder min familj otroligt mycket och här har jag gjort en litet album till min syster... Jag gillar verkligen att göra mini-album, dels för att man får göra färdigt något ganska snabbt, men också för att det blir så litet och gulligt ;)
Jag har målat med akrylfärg på framsidan som dekoration under titeln. Bladen i albumet är från journalingrutorna på October Afternoons papper så albumet är i kreditkorts-storlek.





Så det var allt för denna gången :D Hoppas att ni orkade ta er igenom alla bilder.

Glad fredag!

Kram kram
Johanna

Inga kommentarer: