13 oktober 2009

DT inspiration från Aase

Alldeles nyss när jag tittade ut kom det små, små snöflingor :) Fick lov att titta en gång till...
I månadens uppdrag från DT mamma fanns det en blandad kompott, men huvudinriktningen var att göra en LO om mig själv, en BOM - boken om mig och att använda träbokstaven som var första bokstaven i förnamnet. Krubblade lite och hittade inte så många foton att använda på mig själv ;) = alltså inga jag är nöjd med själv...

Så först ut kommer en BOM-LO utan foto, med fokus på journalingen kring bokstaven A....
This is me, är stansat i QK-jolly, papper från Kaiser liksom träbokstaven. En liten bling uggla från Basic Grey och en egen dekos i form av en brons ängel som hänger från bandet kring bokstaven...... Stansat en gren som ugglan sitter på....
Fancy Pants kraft papper, urläckert blomformat... Ännu en BOM, jag och min kamera.....
Här ner en detaljbild på rosorna som jag sprayat med glimmer mist för att få en annan färg en ljuslila på dem.....


Visst blev det läckert?
Ännu ett Kraft papper från Francy Pants, Här har jag inte dekorerat så mycket för fokuset ska vara på journalingen även om den är kort...."målmedveten viktväktare som tar ett litet steg i taget i jakten på guldstjärnor"...
Scrappa gärna om er själva, det är roligt och blir ett minne om hur man är, mår, gör just nu som man sedan kan gå tillbaka till.

Materiallista från DTpaketet
Cardstock, brunt, mörklila, grönt
Mönstrade papper från Kaiser och Fancy Pants
Blinguglor från Basic Grey
Gröna bling från reprint
Rosor ljuslila
och organza band ljust beige
Privat: QK, alafabet jolly & chemistry en gren från rev.
Små charms, ängel och nycklar i en ring och tre röda rosor
Glimmer mist och en moln stämpel tingtura.

Lycka till i skapandet kring er själva och Glöm inte månadstävlingen som är en BOM utmaning

Kram från Aase

Inga kommentarer: