03 oktober 2009

TACK NINA! för påminnelsen

ibland rusar tiden iväg utan att man märker det.. och det har den gjort nu.. jag ber om ursäkt att jag missat att lägga ut bidragen till tävlingen och här kommer de..
tur att jag har goa "bloggare" som tittar in och påminner mej.. så tack Nina.. =)
jag skriver inte vilka som har gjort vilka just nu då jag vill att DT gänget ska rösta utan namn.. men ni som är med och deltar ser ju era bidrag här. =) namnen kommer när tjejerna har röstat klart om nån dag eller så..=) hoppas ni förstår..
bidrag 1 Monika Eriksson


bidrag 2 Lisa Sjöström
bidrag 3 Carina / Cina
bidrag 4 Marie-Louise Frisberg
bidrag 5 Nina Lundgren
och bidrag 6 Lena Johansson
ett bidrag jag missat att ta med.. ber så hemskt mkt om ursäkt.. men här kommer
bidrag nr 7 Marianne Blixjag önskar er alla lycka till, det är så kul att ni vill vara med och tävla.. =)
ha en fortsatt trevlig lördag.. så hörs vi snart igen..
på måndag startar nästa tävling.. glöm inte att kika in då..
kramar i massor
Anna-Carin

Inga kommentarer: