02 oktober 2009

oktober för DTCarina

hej hej.. dags för mej att visa upp vad jag har gjort med mitt uppdrag för oktober månad..
jag fick de underbara papprena från Pink Paislee.. ni har väl inte missat dem?? så ljuvliga och så lätta att scrappa med..

jag valde att stämpla journalingen, stämplarna finns i butiken.. lika så de underbara nycklarna från tim holtz. det står små ord på dem... så läckra.. filmremsan är privat.. bakgrunden bakom fotot, det med hålen,, har jag gjort med hjälp av Bind it all maskinen..

jag fick med några trä tags med.. här jag använt mask från Tim holtz för att lyfta upp tagen mer..

tema "jag" fick jag som uppdrag att göra.. därav ett trä C från Kaiser.. så läckra.. här har jag valt att måla det med crackle paint.. finns i butiken samt de fina remsorna, Just the Edge från bazzill de är från dotted swiss.. så fina i många fina färger.. trätagsen har jag stämplat med en privat textstämpel..
jag hoppas att jag har inspirerat er lite granna nu inför helgens stunder av scrapp..
ha det gott
kram Carina

1 kommentar:

Nina sa...

Jättefina LO!!!!
När visas bidragen till korttävlingen för september?
Mvh // Nina