06 oktober 2009

LO från Tessalonika

Då var det dax för mig att inspirera igen. Denna månadens tema är JAG...Vad mår jag bra av, vad gör mig på gott humör!!

I mitt DT paket låg det sköna papper från October Afternoon, bling, band och underbara rosa rosor.....

Min första LO handlar om min sambo som varje dag gör mig lycklig, och jag är så glad att vi har varann!! Här är stickersen mina egna!

Min 2:a LO handlar om mig och min passion, scrapbooking. Här kan jag bara njuta och koppla av med mitt skapande. Här har jag ritat ett hjärta som jag klippt ut för att förstärka känslan av lycka! Här är knapparna mina egna.

Min sista LO handlar om att resa, någonting som alltid får mig att må bra. Här är vi på Skagen och promenerar på stranden. Underbart med havet och doften. Här kommer allt från DT paketet, utom stickersen. Vi fick jobba med en lite större trä bokstav. Jag har målat min med acrylfärg samt chalkat och lagt på glaze.


Materiallista!!

Enfärgat cardstock med embossing
Papper- October afternoon- serien Detours
Die cut ark från samma serie
Bling dekorationer
Band, organza, vitt med hjärtan
Rosor rosa små och mellan
Detta var allt för mig för denna gången!!

Kramiz Tessalonika


Inga kommentarer: